Ruangan gua promote bisnes akak bisnes

Ni iklan akak bisnes punye spot, lu orang jangan nk komplen banyak. Akak bisnes dah sound gua awal-awal letak link dier kat tempat paling obvious. Marketing kena agresif dan kencang, ujar Rahim Osemness kepada gua. Lagipun gua tau gua banyak kontek hehe..



Perkhidmatan andaman dan mekap mekap..







apa jenis topik yang patut gua ketengahkan?

Tuesday, May 25, 2010

Plumber, Tuan Rumah Sebenar dan Tumbukan Gua

Gua mengamuk dalam jangkamasa 1.32saat tadi. Tapi lantas gua recover balik sebelum gua transform jadi super saiya. Ceritanya macam ni...

************
Ade sorang plumber apek datang umah gua tadi. Rupe paras sebijik menyerupai tokey kedai Dash Yankuro masa gua Darjah 4, beperwatakan mediocre hensem dan mempunyai ayat ayat bm yang gua boleh konsider suam suam kuku.

Rumah gua dah bape lama air kecik macam ####. Gua ingat sebab Marsha tapi Marsha punye bil tertunggak lama dah beliau bayar. Justeru gua saspek paip umah gua problem. Gua dengan rase malas call tuan umah sebenar.

Kol 6 gua janji dengan apek plumber lepas gua konsult tuan umah. Bile brader tu datang gua buat buat angguk paham tapi hakikatnye gua memikirkan kerugian besar gua tak berjoging petang tu. Cibai betol, saje je merosakkan gaya hidup sehat gua, getus gua diam diam.

Apek tu sound umah gua kene major modification pada kepala paip memandangkan bil air Marsha telah lama tertunggak dan menyebabkan paip umah gua tersumbat. Gua kate klem la kat tuan umah. Tuan umah dengan cilakak nye klem halau apek plumber balik sebab dier rase caj mahal. Cibai, dah panggil blah camtu je? Abes tu lu nak buat ape kes gua 3 bulan mandi air kecik macam ####?

Gua gunekan skill diplomasi yang gua tuntut kat niuzilen. Gua baru tau, keturunan memainkan peranan penting dalam kekiasuan, bukan gua klem, apek plumber tu yang klem. Gua still menten cool. Di sini gua nak tegaskan gua tak racist, apek tu yang racist sebab bahan kaum sendrik. Gua senyum je kat dier, amik ati.

Gua sebenanye bengang sebab jadi orang tengah. Cilakak, dah besar pon nak kene ade middleman ke? Pundek ayam bermadu lebah, gua memang rase payau nih. Gua cube slow talk ngan tuan umah.

Zasss, tuan umah klua part " Gengster..tembak..pisau.." ...

Gua tercabar. Dah la gua memang anti 3 Garis sampai mati. Darah gua dah mendidih ibarat didihan heavy water terhadap nuclear fusion. Deutrium tritium bagai.

Gua tensen sebab tak pasal pasal nak kene bayar kat apek plumber.

****************

" PAHAL GUA KENE BAYAR LU RM100??????????"

Sambil jerit gua hentak Wira Perkasa dengan penumbuk gua. Situasi menjadi terkawal bahana gua. Gua rase masa berhenti untuk gua. Gua kene pantas bertenang.

Ade 2 mende gua nak tegaskan;
1. Gua tak rase sakit pon kat penumbuk gua. Sah lah, gua memang ade ciri ciri Bezita masa nak kene rasuk Babidi. Cool gila beb ade tanda M. Putera kebanggaan saiya bai!
2. Sian Wira Perkasa gua jadi mangsa keadaan. Tazkirah untuk ibubapa yang marah, sile jauhi diri lu daripada anak anak ok?

**********************

Gua cepat cepat bertenang selepas mood merajuk. Gua mintak maaf kat apek sebab gua luar kawalan, ade litar pintas. Ni sume salah Babidi. Bukan salah gua.

Selepas berrunding secara aman, gua dan seisi rumah gua kasik la apek rm80 buat duit minyak. Sian bai, datang jauh jauh kene halau balik. kamjad punye tuan umah. Dah la 3bulan gua komplem buat bodo, dah ade orang datang pon baut camtu je. Cibai cibai..


p/s: Betol gua tak racist bai, apek tu yang klem "wa tau ini cina memang lancau cibet punya olang woo..Wa tau la wa cine.." Hahah selamber badak je kutuk bangsa sendrik. Gua pon selalu je kutuk malayu kehkehkeh

No comments:

Post a Comment

ruangan untuk fire gua