Ruangan gua promote bisnes akak bisnes

Ni iklan akak bisnes punye spot, lu orang jangan nk komplen banyak. Akak bisnes dah sound gua awal-awal letak link dier kat tempat paling obvious. Marketing kena agresif dan kencang, ujar Rahim Osemness kepada gua. Lagipun gua tau gua banyak kontek hehe..



Perkhidmatan andaman dan mekap mekap..







apa jenis topik yang patut gua ketengahkan?

Thursday, July 22, 2010

World Cup, Belog Pekasam dan Wira Perkasa

Pergh!
Lama gile gua tak update blog..
Sejak lepas gua kawen sampai skang.
Ingat dulu nak komen pasal si Paul Sotong Kurafat, tapi masa mencemburui kita. Atau ssecara saintifiknya gua membazir masa sampai lupe tulis.
Tapikan, kalau gua nak gune si Paul ramal parts untuk gua nye test, kan senang idop gua! Manager pon sayang!

p/s: Ces gua lupa nak cakap pasal Wira Perkasa gua. Sekarang gearbox gua dah barai, masuk gear 5 boleh tendang balik. Senior gua suggest gua tahan pakai lutut masa cruising..gua rase beliau sangat genius dan kretif orangnye..

No comments:

Post a Comment

ruangan untuk fire gua