Ruangan gua promote bisnes akak bisnes

Ni iklan akak bisnes punye spot, lu orang jangan nk komplen banyak. Akak bisnes dah sound gua awal-awal letak link dier kat tempat paling obvious. Marketing kena agresif dan kencang, ujar Rahim Osemness kepada gua. Lagipun gua tau gua banyak kontek hehe..



Perkhidmatan andaman dan mekap mekap..







apa jenis topik yang patut gua ketengahkan?

Sunday, June 27, 2010

Peta Ke Rumah Gua Yang Ade Kenduri Kesyukuran Pernikahan Gua



Ni dia kad gua.


ni isi dalam kat gua yang penuh warkah keberkatan.
Datang datang, makanan bes gile. Bole menyesal kalau tak datang!
p/s: Gua sama sekali menge"ban" penggunaan vuvuzela semasa kenduri kat umah gua. Gua tak teragak agak melempar kad merah kepada sesapa yang ingkar peraturan ini.


1 comment:

ruangan untuk fire gua